BLENDED LEARNING &BEYOND

Thuis voorbereiden en in de groep samen oefenen

Van onze verkoopmedewerkers wordt veel gevraagd. Prospects en klanten willen zich gelijk thuis voelen. Hoe organiseren we dat onze winkel/vestiging op orde is? Van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat? Als onze klanten iets vragen weten onze medewerkers het juiste antwoord? Weten ze tenminste wat er op internet te vinden is?

Sommige zaken kun je als (vestiging) manager al werkende weg in trainen. Kennis heeft een direct effect op conversie en het bon/factuur bedrag. Hoe oefenen we zo lang tot er automatisme ontstaat? Hoe zorgen we dat stof die bekend is niet nog eens aangeboden wordt? En tenslotte hoe gebruiken we de kracht van de groep op een positieve manier die niet vrijblijvend is?

Dit wordt in de toekomst steeds belangrijker. Juist dan is het essentieel dat dit betaalbaar is én maatwerk op merk- vestiging- en medewerker niveau.

Daarom &beyond

Intake / Assessment

We stellen vast wat het persoonlijke kennisniveau van de medewerker is, voor een online training op maat.

Adaptiviteit

We passen de leeromgeving aan, aan de het kennisniveau van de medewerker. Je leert alleen wat je nog niet weet

Coaching

We organiseren face to face ondersteuning op groepsniveau in aanvulling op de individuele online training.

Neuro principe

Het gedrag van de medewerker wordt door de manager door voorbeeldgedrag aangestuurd en bekrachtigd door complimenten of sancties.

Commerciële hygiëne

Alles wat een klant hoort, ziet, ruikt, voelt of proeft (de commerciële hygiëne) moet eerst in orde zijn. Daarmee start de trainingsopzet.

(Luister) vaardigheden

Leren om écht naar een klant te luisteren en zijn behoeftes te bepalen: dat is geen automatische hersenactiviteit, daar is vervolgens verdergaande training voor nodig.

Hoe werkt het?

Hoe werkt het?

  • O.b.v. een briefingsgesprek worden de aandachtspunten en wensen van uw organisatie belicht.
  • In overleg met uw vestigingen worden de trainingsbehoeften geanalyseerd.
  • Op basis van deze bevinden wordt een trainingsmodule opgesteld voor uw medewerkers, bestaande uit een training op locatie en een e-learning tool.
  • Gebruik makend van &beyonds tools (apps, dashboards, etc.) wordt de e-learning tool ontwikkeld.
  • Naast online ondersteuning, faciliteert &beyond een interactieve training op locatie met uw medewerkers.

Wat levert het op?

  • Persoonlijke en gerichte training voor uw medewerkers, dat bijdraagt aan zowel hun persoonlijke ontwikkeling als verbetering van uw dienstverlening op vestigingsniveau.
  • Medewerkers bewust maken van de succesfactoren voor succesvolle bijverkoop als natuurlijke vorm van meedenken met de klant.

Wat kost het?

  • Starttarief vestiging, uitgaande van 4 te trainen personen, ligt op €500.
  • Totale kostencalculatie gebaseerd op: (1) ontwikkeling e-learning module; (2) ontwerp trainingsbezoek op locatie; (3) aantal deelnemende vestigingen en medewerkers.