Customer Insights &BEYOND

Inzicht in wie uw klanten zijn

Meten is weten. Een bekend adagium voor iedereen die concreet en meetbaar aan de slag wil met het verbeteren van de verkoop. Inzicht in wie uw klanten zijn, wat ze van u weten en verwachten, hoe de customer journey eruit ziet en hoe ze uw product of dienstverlening beoordelen. Dat zijn voorbeelden van customer insights die &beyond met de meest moderne onderzoekstools voor u in kaart brengt. De onderzoeksexperts van &beyond helpen u met het ontwerpen en uitvoeren van het juiste klanttevredenheids-, medewerkerstevredenheidsonderzoek, naamsbekendheid-, imago-onderzoek. Zowel voor kwantitatief onderzoek, online of telefonisch, als voor kwalitatief onderzoek is &beyond uw onderzoekspartner. ISO gecertificeerd en gebruik makend van moderne datacollectie software en in eigen huis ontwikkelde dashboards.

Daarom &beyond

Klantinzicht als startpunt

 Met relevante klantinzichten gericht werken aan verkoopoptimalisatie.

Net Promotor Score

NPS als belangrijke KPI om te sturen naar beter commercieel resultaat.

Customer journey

Inzicht in de klantbeleving, peak- en end-momenten tijdens de customer journey van uw klanten.

Moments of Truth

Wat zijn de belangrijke momenten van de waarheid in de customer journey.

360 graden scan

Feedback door de ogen van klanten, medewerkers en management.

Gap analyse

Hoe verwachtingen van medewerkers en management afwijken van de feitelijke klantbeleving.

Hoe werkt het?

Wat is het?

Inzicht in wie uw klanten zijn, wat ze van u weten en verwachten, hoe de customer journey eruit ziet en hoe ze uw product of dienstverlening beoordelen zijn voorbeelden van customer insights die &beyond met de meest moderne onderzoekstools voor u in kaart brengt. De onderzoeksexperts van &beyond helpen u met het ontwerpen en uitvoeren van het juiste klanttevredenheids-, medewerkerstevredenheidsonderzoek, naamsbekendheid-, imago-onderzoek. Zowel voor kwantitatief onderzoek, online of telefonisch, als voor kwalitatief onderzoek is &beyond uw onderzoekspartner. ISO gecertificeerd en gebruik makend van moderne datacollectie software en in eigen huis ontwikkelde dashboards.

Hoe werkt het?

  • In overleg met uw organisatie bepalen we het doel van het onderzoek en adviseren we u over de beste methode van data verzameling en –rapportage
  • Na een uitgebreide intake ontwikkelen we de vragenlijst en leggen die ter goedkeuring voor
  • De vragenlijst wordt geprogrammeerd en getest in onze data collectie tools
  • De onderzoeksdoelgroep wordt op basis van uw klantbestanden of panelbestanden uitgenodigd om deel te nemen aan het onderzoek
  • Bij achterblijvende respons ontvangt de doelgroep een herinneringsmail om alsnog mee te doen
  • De via de enquête verkregen data wordt geanalyseerd en in tabelvorm, of bijvoorbeeld een dashboard of powerpoint presentatie gerapporteerd
  • In een opleveringsgesprek worden de belangrijkste conclusies en aandachtspunten uit het onderzoek met u besproken.

Wat levert het op?

  • Inzichten in uw klanten en hun customer journey
  • Inzichten in de gaps tussen uw eigen verwachtingen en de feitelijke klantbeleving (360 graden scan)
  • Inzicht in aspecten die goed gaan en aspecten die beter kunnen;
  • Inzicht in de performance van uw vestigingen (benchmark rapportages);
  • Inzicht in de mate waarin uw organisatie bezig is met beter worden.
  • Inzicht in de bekendheid- en imago aspecten van uw organisatie of merk

Wat kost het?

  • Kosten afhankelijk van de aard en omvang van het onderzoek
  • Het starttarief voor een ‘basis’ online klant onderzoek ligt op € 2.500.

Meer weten?

Neem hier contact op met onze onderzoeksexperts