Direct feedback app &beyond

De mening van de klant in het dagelijkse proces van de vestiging

Daarom &beyond

Klant centraal

Klanten geven middels een direct feedback app hun feedback over het bedieningsmodel. De feedback wordt realtime en dus direct teruggekoppeld aan het team en fungeert als een leeromgeving voor de medewerkers.

Commerciële vaardigheden

Zijn uw medewerkers in staat om de klant écht te begrijpen en zijn behoeftes te bepalen, met andere woorden, in hoeverre beheersen zij het commerciële vakmanschap?

Eenvoudige installatie

Onze direct feedback apps zijn eenvoudig te installeren op verschillende mobiele devices. Een ervaren adviseur van &beyond staat klaar om u op weg te helpen met de direct feedback app.

Hoe werkt het?

Hoe werkt het?
Direct feedback

  • Een direct feedback zuil (figuur 1) wordt geplaatst op uw winkelvloer.
  • Zo worden klanten in staat gesteld, d.m.v. een beperkt aantal vragen, feedback te geven over hoe zij zijn geholpen.
  • Directe feedback – afkomstig van de online ingevulde vragenlijst – wordt real-time teruggekoppeld aan het management via het Managementdashboard (figuur 2), en de medewerkers via de Medewerkers Monitor.

Adviesgesprek

  • Een ervaren &beyond adviseur bezoekt onaangekondigd de vestiging en geeft direct feedback over de klantbeleving (warm welkom) en de commerciële vaardigheden op basis van (I) eigen observaties en (II) analyse van direct feedback data.
  • De resultaten worden besproken met de leidinggevende. Gezamenlijk worden verbeteracties vastgesteld en eventuele training/coaching behoeften geïnventariseerd.

Wat levert het op?

  • Direct inzicht in hoe klanten een winkelbezoek aan uw vesting ervaren.
  • Inzichtelijk maken van operationele punten die direct aangepakt kunnen worden.
  • Meer grip op commerciële vaardigheden van medewerkers.
  • Meer traffic door enthousiaste klanten.

Wat kost het?

  • Kosten afhankelijk van (I) het personaliseren van de direct feedback app, en (II) de duur van de meting.
  • Het starttarief voor een ‘standaard’ direct feedback app zonder verdere aanpassingen, ligt op €500.