Mystery Shopping &BEYOND

Direct commercieel resultaat door praktisch inzicht via Mystery shopping & feedback

Hoe realiseren we een betere conversie en een hoger bon- of factuur bedrag? Worden de commerciële protocollen op een klantgerichte manier uitgevoerd?

En, misschien nog wel belangrijker, voelt een klant een “warm” welkom, wordt er naar hem of haar geluisterd en worden de producten op een enthousiasmerende manier gepresenteerd? Dat wordt inzichtelijk door het bezoek van onze mystery shoppers.

Direct feedback op service

Wat gisteren en vandaag goed genoeg is zal dat morgen niet meer zijn, dus samen werken aan continue verbetering waarbij nieuwe collega’s de aandacht moeten krijgen die ze verdienen.

Daarom &beyond

Customer journey

Feedback over de momenten van de waarheid in het aankoopproces: wat zijn peak– en wat zijn dal momenten.

Klantperspectief

Kijkend door de ogen van de klant: wat voel ik bij de vestiging, de mensen die me helpen en het product?

Direct Feedback

Directe terugkoppeling na de meting, door onze mystery shoppers, volgens het 5G-principe: Gebeurtenis, Gedachte, Gevoel, Gedrag en Gevolg.

  • Mystery bezoek

Management centraal

De vestigingsmanager maakt het verschil. Met neuroscience inzichten komen we tot een effectieve aansturing.

TEAM

Feedback over wat we moeten organiseren , wat we moeten weten en wat we moeten doen om beter te worden. Zo maken we de winkelervaring voor de shopper steeds beter.

Best practices delen

Successen en best practices worden gedeeld waardoor we van elkaar leren.

Hoe werkt het?

Hoe werkt het?

  • Tijdens een plenaire instructiebijeenkomst (ijkmeting) worden de meetnormen (uitstekend, goed, matig, onvoldoende) afgestemd met een voor u geselecteerd team van adviseurs;
  • Door middel van mystery shopping beoordelen onze ervaren &beyond adviseurs per vestiging de interactie van de medewerkers met de klant;
  • Vervolgens maken de adviseurs zich – in tegenstelling tot bij Mystery Visit – bekend bij de vestigingsmanager en winkelmedewerkers;
  • Na bekendmaking houdt de adviseur een feedback gesprek met de vestigingsmanager, en voert een storecheck uit;
  • Op basis van het winkelbezoek, het feedback gesprek en de storecheck, vult de adviseur online een rapport in op de tablet. Dit levert per vestiging een rapport op;
  • Op basis van het totaal aan vestigingsrapportages, wordt een eindrapport opgesteld, waar duidelijk wordt wat wel goed gaat en wat beter kan.

Wat levert het op?

  • Het persoonlijk contact tussen de mystery shopper en vestigingsmanager, waar actuele verbeterpunten worden aangekaart, stimuleert directe verbetering op winkelniveau;
  • Inzicht in hoe klanten een bezoek aan uw vestiging(en) ervaren;
  • Inzicht in aspecten die goed gaan en aspecten die beter kunnen;
  • Inzicht in de performance van uw vestigingen (benchmark rapportages);
  • Inzicht in top- en bottom vestigingen;
  • Inzicht in de mate waarin uw organisatie bezig is met beter worden.

Wat kost het?

  • Kosten afhankelijk van de duur van de meting (€100 per uur);
  • Eenmalige kosten voor opzet vragenlijst;
  • Vaste kosten per meetronde voor instructie/begeleiding van adviseurs voor analyse/rapportage.