NPS App &BEYOND

Direct contact met klanten

Weten uw medewerkers hoe uw klanten over uw organisatie praten met een vriend of vriendin? De NPS App brengt medewerkers in direct contact met uw klanten. Met behulp van de App op een telefoon of tablet kunnen uw medewerkers in een paar minuten op een gestructureerde manier de klantbeleving in kaart brengen bij de klanten in uw vestiging. Medewerkers kunnen na een korte instructie door &beyond met behulp van de App klanten vragen naar hun mening over de kwaliteit van de dienstverlening. De resultaten zijn direct zichtbaar in het dashboard en bij extreme waarnemingen krijgt de manager een alert op zijn telefoon, zodat hij direct kan reageren.

Daarom &beyond

Net Promotor Score

NPS als belangrijke indicator voor de klantbeleving in uw vestiging.

Dashboard

In het dashboard ziet de manager in hoeverre uw klanten uw zaak aanbevelen en waarom.

  • NPS app

Effectiever klantcontact

Met behulp van de NPS meting kunt u werken aan effectiever klantcontact.

Proactieve support

&beyond experts begeleiden u bij het op de juiste manier werken met de tool.

Hoe werkt het?

Hoe werkt het?

  • Samen met uw organisatie bepalen we met welke vragen we de NPS app willen laden en ontwikkelen we de app in de look&feel van uw organisatie.
  • In de app kun je eenvoudig selecteren bij welk klanttype je de NPS meting afneemt (bijvoorbeeld man/vrouw, jong/oud, koper/niet-koper etc.)
  • We komen langs op de vestiging om uw medewerker(s) te trainen in het gebruik van de app.
  • Uw medewerkers nemen een kort (face-to-face) interview af bij de klanten aan de hand van de NPS-app
  • De resultaten van de metingen zijn beschikbaar in een dashboard of een eenmalige excel/pdf rapportage, waarin de NPS score berekend wordt en zo mogelijk kan worden gebenchmarkt met andere vestigingen.
  • Een telefonische en email helpdesk is beschikbaar om eventuele vragen tijdens de metingen te beantwoorden.
  • Na afloop van een meetronde komen we graag langs om de resultaten te evalueren en vervolgacties vast te stellen

Wat kost het?

  • De ontwikkeling van een eenvoudige NPS app inclusief lokale training en begeleiding van uw medewerkers kunnen we aanbieden vanaf € 2.500. We brengen n.a.v. uw wensen en behoeften een offerte op maat uit.