Neem direct contact op






    Mystery Feedback &beyond

    Hoe werkt het?

    • Tijdens een plenaire instructiebijeenkomst (ijkmeting) worden de meetnormen (uitstekend, goed, matig, onvoldoende) afgestemd met een voor u geselecteerd team van adviseurs;
    • Ervaren &beyond adviseurs bezoeken uw vestigingen en beoordelen per vestiging de interactie van de medewerkers met de klant;
    • Vervolgens maken de adviseurs zich – in tegenstelling tot bij Mystery Visit – bekend bij de vestigingsmanager en winkelmedewerkers;
    • Na bekendmaking houdt de adviseur een feedback gesprek met de vestigingsmanager, en voert een storecheck uit;
    • Op basis van het winkelbezoek, het feedback gesprek en de storecheck, vult de adviseur online een rapport in op de tablet. Dit levert per vestiging een rapport op;
    • Op basis van het totaal aan vestigingsrapportages, wordt een eindrapport opgesteld, waar duidelijk wordt wat wel goed gaat en wat beter kan.

    Wat levert het op?

    • Het persoonlijk contact tussen de adviseur en vestigingsmanager, waar actuele verbeterpunten worden aangekaart, stimuleert directe verbetering op winkelniveau;
    • Inzicht in hoe klanten een bezoek aan uw vestiging(en) ervaren;
    • Inzicht in aspecten die goed gaan en aspecten die beter kunnen;
    • Inzicht in de performance van uw vestigingen (benchmark rapportages);
    • Inzicht in top- en bottom vestigingen;
    • Inzicht in de mate waarin uw organisatie bezig is met beter worden.

     

    Wat kost het?

    • Kosten afhankelijk van de duur van de meting (€100 per uur);
    • Eenmalige kosten voor opzet vragenlijst;
    • Vaste kosten per meetronde voor instructie/begeleiding van adviseurs voor analyse/rapportage.

    Meer weten?

    Vraag hier een (gratis) test bezoek aan.

    Start typing and press Enter to search