Neem direct contact op
Mystery Feedback &beyond
Hoe werkt het?
- Tijdens een plenaire instructiebijeenkomst (ijkmeting) worden de meetnormen (uitstekend, goed, matig, onvoldoende) afgestemd met een voor u geselecteerd team van adviseurs;
- Ervaren &beyond adviseurs bezoeken uw vestigingen en beoordelen per vestiging de interactie van de medewerkers met de klant;
- Vervolgens maken de adviseurs zich – in tegenstelling tot bij Mystery Visit – bekend bij de vestigingsmanager en winkelmedewerkers;
- Na bekendmaking houdt de adviseur een feedback gesprek met de vestigingsmanager, en voert een storecheck uit;
- Op basis van het winkelbezoek, het feedback gesprek en de storecheck, vult de adviseur online een rapport in op de tablet. Dit levert per vestiging een rapport op;
- Op basis van het totaal aan vestigingsrapportages, wordt een eindrapport opgesteld, waar duidelijk wordt wat wel goed gaat en wat beter kan.
Wat levert het op?
- Het persoonlijk contact tussen de adviseur en vestigingsmanager, waar actuele verbeterpunten worden aangekaart, stimuleert directe verbetering op winkelniveau;
- Inzicht in hoe klanten een bezoek aan uw vestiging(en) ervaren;
- Inzicht in aspecten die goed gaan en aspecten die beter kunnen;
- Inzicht in de performance van uw vestigingen (benchmark rapportages);
- Inzicht in top- en bottom vestigingen;
- Inzicht in de mate waarin uw organisatie bezig is met beter worden.
Wat kost het?
- Kosten afhankelijk van de duur van de meting (€100 per uur);
- Eenmalige kosten voor opzet vragenlijst;
- Vaste kosten per meetronde voor instructie/begeleiding van adviseurs voor analyse/rapportage.
Meer weten?
Vraag hier een (gratis) test bezoek aan.