Neem direct contact op
Wat is het?
Inzicht in wie uw klanten zijn, wat ze van u weten en verwachten, hoe de customer journey eruit ziet en hoe ze uw product of dienstverlening beoordelen zijn voorbeelden van customer insights die &beyond met de meest moderne onderzoekstools voor u in kaart brengt. De onderzoeksexperts van &beyond helpen u met het ontwerpen en uitvoeren van het juiste klanttevredenheids-, medewerkerstevredenheidsonderzoek, naamsbekendheid-, imago-onderzoek. Zowel voor kwantitatief onderzoek, online of telefonisch, als voor kwalitatief onderzoek is &beyond uw onderzoekspartner. ISO gecertificeerd en gebruik makend van moderne datacollectie software en in eigen huis ontwikkelde dashboards.
Hoe werkt het?
- In overleg met uw organisatie bepalen we het doel van het onderzoek en adviseren we u over de beste methode van data verzameling en –rapportage
- Na een uitgebreide intake ontwikkelen we de vragenlijst en leggen die ter goedkeuring voor
- De vragenlijst wordt geprogrammeerd en getest in onze data collectie tools
- De onderzoeksdoelgroep wordt op basis van uw klantbestanden of panelbestanden uitgenodigd om deel te nemen aan het onderzoek
- Bij achterblijvende respons ontvangt de doelgroep een herinneringsmail om alsnog mee te doen
- De via de enquête verkregen data wordt geanalyseerd en in tabelvorm, of bijvoorbeeld een dashboard of powerpoint presentatie gerapporteerd
- In een opleveringsgesprek worden de belangrijkste conclusies en aandachtspunten uit het onderzoek met u besproken.
Wat levert het op?
- Inzichten in uw klanten en hun customer journey
- Inzichten in de gaps tussen uw eigen verwachtingen en de feitelijke klantbeleving (360 graden scan)
- Inzicht in aspecten die goed gaan en aspecten die beter kunnen;
- Inzicht in de performance van uw vestigingen (benchmark rapportages);
- Inzicht in de mate waarin uw organisatie bezig is met beter worden.
- Inzicht in de bekendheid- en imago aspecten van uw organisatie of merk