Neem direct contact op






    Dashboard &beyond

    Hoe werkt het?

    • In overleg met uw organisatie worden KPI’s opgesteld, die &beyond toevoegt aan het dashboard. Denk bijvoorbeeld aan de Net Promotor Score (NPS). Op het dashboard valt af te lezen in welke mate voldaan wordt aan de KPI’s, door de kleuren rood (nog niet voldaan) en groen (KPI behaald).
    • U kunt per thema inzoomen op de verschillende thema’s en doelstellingen, en ziet live verslag van de stand van zaken in uw verkoopprocessen.
    • Tevens bent u in de mogelijkheid doelen voor u zelf en uw organisatie op te stellen, en toe te voegen aan het dashboard. Online kunt u bijhouden wat de stand van uw organisatiedoelen is. Zo krijgt u inzicht in uw winkel,

    Wat levert het op?

    • houden hoe uw organisatie ervoor staat met de organisatiedoelstellingen.
    • Het stelt u in staat de organisatie -of het nu één winkel, al uw filialen of een specifiek deel van uw bedrijf is- actief aan te sturen, door nieuwe doelstellingen te formuleren op het dashboard, die toegankelijk zijn voor alle werknemers.
    • Inzicht in waar de kwaliteiten van uw werknemers liggen, en waar er ruimte is voor verbetering. Zo kan er effectiever aandacht besteed worden aan verkoopoptimalisatie bij uw eigen mensen. Niet alleen zwaktes, maar juist ook de sterktes van uw organisatie komen naar boven.

    Wat kost het?

      Verdere specificatie van de kosten.

    Start typing and press Enter to search