Neem direct contact op
Mystery Calling &beyond
Hoe werkt het?
- Op basis van een briefingsgesprek worden de aandachtspunten en wensen van uw organisatie besproken. Deze punten worden vervolgens in beschouwing genomen bij het ontwikkelen van een belscript.
- Aan de hand van dit belscript, bellen &beyonds ervaren call center medewerkers vervolgens naar uw vestiging(e), en spelen zij de rol van (potentiele) klant. Zij blijven dus anoniem tijdens het telefoongesprek.
- Na afloop van het telefoongesprek voert de callcenter medewerker online een vragenlijst is. De resultaten van deze vragenlijst worden verwerkt als locatierapport.
- Aan de hand van uw voorkeur, kunt u deze locatierapporten ontvangen in een benchmark/itemanalyse of weergegeven in een dashboard.
- De tool Mystery Calling is implementeerbaar als onderdeel van een groter kwaliteitsprogramma.
Wat levert het op?
- Inzicht in hoe klanten een telefoongesprek met uw vestiging(en) ervaren.
- Inzicht in aspecten die goed gaan en aspecten die beter kunnen bij uw telefonische dienstverlening.
- Inzicht in de performance van uw vestigingen (benchmark rapportages, of dashboard).
- Inzicht in top- en bottom vestigingen
- Actief inzetten op directe verbetering van uw telefonische diensverlening.
Wat kost het?
- Kosten afhankelijk van de lengte van het belscript en de grootte van aantal te toetsen vestigingen.
- Het starttarief voor een ‘standaard’ Mystery Calling onderzoek ligt op €500.