Neem direct contact op






    Mystery Calling &beyond

    Hoe werkt het?

    • Op basis van een briefingsgesprek worden de aandachtspunten en wensen van uw organisatie besproken. Deze punten worden vervolgens in beschouwing genomen bij het ontwikkelen van een belscript.
    • Aan de hand van dit belscript, bellen &beyonds ervaren call center medewerkers vervolgens naar uw vestiging(e), en spelen zij de rol van (potentiele) klant. Zij blijven dus anoniem tijdens het telefoongesprek.
    • Na afloop van het telefoongesprek voert de callcenter medewerker online een vragenlijst is. De resultaten van deze vragenlijst worden verwerkt als locatierapport.
    • Aan de hand van uw voorkeur, kunt u deze locatierapporten ontvangen in een benchmark/itemanalyse of weergegeven in een dashboard.
    • De tool Mystery Calling is implementeerbaar als onderdeel van een groter kwaliteitsprogramma.

    Wat levert het op?

    • Inzicht in hoe klanten een telefoongesprek met uw vestiging(en) ervaren.
    • Inzicht in aspecten die goed gaan en aspecten die beter kunnen bij uw telefonische dienstverlening.
    • Inzicht in de performance van uw vestigingen (benchmark rapportages, of dashboard).
    • Inzicht in top- en bottom vestigingen
    • Actief inzetten op directe verbetering van uw telefonische diensverlening.

    Wat kost het?

    • Kosten afhankelijk van de lengte van het belscript en de grootte van aantal te toetsen vestigingen.
    • Het starttarief voor een ‘standaard’ Mystery Calling onderzoek ligt op €500.

    Start typing and press Enter to search