
&beyond
&beyond sales engineers is hét bureau voor online en offline verkoopoptimalisatie. We doen dat door de tijd die nodig is om met elkaar de juiste prioriteiten vast te stellen terug te dringen. Daardoor kan het management zich meer richten op het geven van positieve feedback, laten zien wat de bedoeling is en medewerkers inzicht geven in hun kernkwaliteiten.
Onze missie
Wij ondersteunen het management om met haar medewerkers gestelde doelen te realiseren.
Onze visie
Wij streven ernaar mensen op dezelfde manier naar de commerciële operatie te laten kijken. Daarbij doelstellingen concreet te formuleren, het effect van geleverde inspanningen in de tijd te volgen en op basis van de resultaten continu kunnen bijsturen.
Dit doen we op een manier die positief bijdraagt aan de onderlinge samenwerking en de werkomgeving.
Onze waarden
- We werken met passie en doen er alles aan om de business van onze klanten te begrijpen
- We werken op de &beyond manier mee aan het realiseren van gestelde doelen
- We doen het goed of we doen het niet
- We maken waar wat we afspreken
Onze kernkwaliteiten
- We combineren op creatieve wijze techniek met verstand van de business
- We werken samen; binnen en buiten het bedrijf
- We communiceren helder en concreet
- Wij verzorgen in onze klantrelaties bijzondere en inspirerende momenten
Strategie
Onze activiteiten dragen meetbaar bij aan de commerciële performance van onze klanten zodat ze bereid zijn om zich voor een langere periode aan ons te binden middels een licentieovereenkomst.
&beyond ondersteunt het management team van (vestigings)bedrijven met het optimaliseren van de (indirecte) verkoop. Door het toenemende online aanbod heeft de consument meer keuzes, kan hij beter vergelijken en heeft hij steeds minder contact met de medewerkers op de werkvloer. Juist tijdens die contactmomenten met de klant maakt de performance van de medewerker het verschil. De manager is als geen ander in staat om processen op de werkvloer te verbeteren (o.a. door voorbeeldgedrag en complimenteren), maar komt daar in de praktijk vaak niet aan toe omdat hij veel energie moet steken in niet-klantgerichte activiteiten.
Met behulp van Apps, Mystery Shopping en Marktonderzoek geeft &beyond feedback over de organisatorische basics en de commerciële performance van de medewerkers. Deze feedback wordt (direct) beschikbaar gemaakt via een online dashboard waarmee verbeterpotentieel zichtbaar wordt, verbeteracties kunnen worden geïnitieerd en de impact van deze verbeteringen kan worden gevolgd.


