Meten is weten. Een bekend adagium voor iedereen die concreet en meetbaar aan de slag wil met het verbeteren van de verkoop. Inzicht in wie uw klanten zijn, wat ze van u weten en verwachten, hoe de customer journey eruit ziet en hoe ze uw product of dienstverlening beoordelen. Dat zijn voorbeelden van customer insights die &beyond met de meest moderne onderzoekstools voor u in kaart brengt. De onderzoeksexperts van &beyond helpen u met het ontwerpen en uitvoeren van het juiste klanttevredenheids-, medewerkerstevredenheidsonderzoek, naamsbekendheid-, imago-onderzoek. Zowel voor kwantitatief onderzoek, online of telefonisch, als voor kwalitatief onderzoek is &beyond uw onderzoekspartner. ISO gecertificeerd en gebruik makend van moderne datacollectie software en in eigen huis ontwikkelde dashboards.
Wat is het?
Inzicht in wie uw klanten zijn, wat ze van u weten en verwachten, hoe de customer journey eruit ziet en hoe ze uw product of dienstverlening beoordelen zijn voorbeelden van customer insights die &beyond met de meest moderne onderzoekstools voor u in kaart brengt. De onderzoeksexperts van &beyond helpen u met het ontwerpen en uitvoeren van het juiste klanttevredenheids-, medewerkerstevredenheidsonderzoek, naamsbekendheid-, imago-onderzoek. Zowel voor kwantitatief onderzoek, online of telefonisch, als voor kwalitatief onderzoek is &beyond uw onderzoekspartner. ISO gecertificeerd en gebruik makend van moderne datacollectie software en in eigen huis ontwikkelde dashboards.
Hoe werkt het?
Wat levert het op?
Wat kost het?
Meer weten?
Neem hier contact op met onze onderzoeksexperts