DIRECT INZICHT IN HOE de verkoop er voor staat EN WAAR ACTIE VEREIST IS
Hoe houden we, in onze verkoopprocessen, vast wat goed gaat en werken we met een scherpe focus aan betere resultaten? Als (vestigings)manager hebben we het razend druk. We willen met minder mensen meer bereiken. We willen laten zien hoe het moet, onze medewerkers complimenteren en ondersteunen in hun natuurlijke streven om het werk goed te doen. Wat in het verleden een doelstelling was is vandaag het vertrekpunt.
Een helder inzicht hoe we aan het werken zijn is een must: alle gewenste cijfers moeten direct zichtbaar kunnen zijn. Structuur in de besprekingen die we met onze mensen hebben een absolute noodzaak.
Stel je voor dat we zien wat we doen én direct kunnen vinden wat we kunnen doen om de resultaten van onze verkoop te verbeteren.
Alleen dan wordt een dashboard een leeromgeving…
Een dashboard maakt processen inzichtelijk en bijsturen mogelijk. Ook op basis van Big Data kunnen nu concrete beslissingen genomen worden. Het analyseren van complexe processen wordt makkelijker, en de resultaten van onze inzet zijn direct zichtbaar.
Hoe werkt het?
Wat levert het op?