Direct feedback app &beyond
De mening van de klant in het dagelijkse proces van de vestiging
Daarom &beyond
[mk_tablet_slideshow images=”6580″]
Hoe werkt het?
Hoe werkt het?
Direct feedback
- Een direct feedback zuil (figuur 1) wordt geplaatst op uw winkelvloer.
- Zo worden klanten in staat gesteld, d.m.v. een beperkt aantal vragen, feedback te geven over hoe zij zijn geholpen.
- Directe feedback – afkomstig van de online ingevulde vragenlijst – wordt real-time teruggekoppeld aan het management via het Managementdashboard (figuur 2), en de medewerkers via de Medewerkers Monitor.
Adviesgesprek
- Een ervaren &beyond adviseur bezoekt onaangekondigd de vestiging en geeft direct feedback over de klantbeleving (warm welkom) en de commerciële vaardigheden op basis van (I) eigen observaties en (II) analyse van direct feedback data.
- De resultaten worden besproken met de leidinggevende. Gezamenlijk worden verbeteracties vastgesteld en eventuele training/coaching behoeften geïnventariseerd.
Wat levert het op?
- Direct inzicht in hoe klanten een winkelbezoek aan uw vesting ervaren.
- Inzichtelijk maken van operationele punten die direct aangepakt kunnen worden.
- Meer grip op commerciële vaardigheden van medewerkers.
- Meer traffic door enthousiaste klanten.
Wat kost het?
- Kosten afhankelijk van (I) het personaliseren van de direct feedback app, en (II) de duur van de meting.
- Het starttarief voor een ‘standaard’ direct feedback app zonder verdere aanpassingen, ligt op €500.