Direct feedback op alle momenten van de customer journey dankzij onze veelzijdige Mystery Shopping programma’s

Voelt een klant een “warm welkom”? Hoe wordt er naar hem of haar geluisterd? Worden de producten of diensten op een enthousiaste manier gepresenteerd? Maken de medewerkers een echte connectie met de klant?

Die antwoorden geven wij je direct of indirect in onze Mystery Shopping programma’s.

Mystery Shopping ook bij online journeys

Mystery Shopping is allang niet meer iets wat zich alleen op fysieke vestigingen afspeelt. Wij maken programma’s op maat en stemmen die volledig af op de gewenste klantreizen binnen jullie organisatie.

Vandaag de dag zien we dat klantgesprekken steeds vaker ook online plaatsvinden, bijvoorbeeld via video conference. Voor onze Mystery Shoppers geen probleem. Ook in online (advies)gesprekken brengen we de klantbeleving graag voor jullie in kaart.

De kracht van directe feedback

Doordat de Mystery Shopper zich na afloop van een (online of offline) mystery bezoek bekend maakt, krijg je als medewerker of lokale manager direct boter bij de vis.

Onze adviseurs geven direct feedback over wat je kunt organiseren, welke kennis je nodig hebt en wat je kunt doen om beter te worden. En ze doen dat altijd op een opbouwende manier.

Zo maak je de beleving voor jullie klanten steeds een stukje beter.

“Alle data uit het Mystery Shopping programma is real-time beschikbaar in onze online rapportage-dashboards.”

Landelijk netwerk met ervaren klant-adviseurs

&beyond beschikt over een grote pool van zelfstandige, professionele adviseurs die in het hele land ingezet kunnen worden voor aangekondigde of onaangekondigde gesprekken met jullie (verkoop)medewerkers en hun managers.

Dat kan dus fysiek (met een bezoek aan uw vestigingen), telefonisch of online. En regelmatig worden ze ingezet in combinaties van online en offline journeys. Onze Mystery Shopping specialisten adviseren je graag bij het bepalen van de onderwerpen (touchpoints) waarop je de customer journey in kaart gebracht wilt zien.

Heldere rapportage-dashboards die aanzetten tot actie

Alle data uit het Mystery Shopping programma is real-time beschikbaar in onze online rapportage-dashboards.

De dashboards worden in eigen huis door ons ontwikkeld en kunnen daarmee verschillende (interne en externe) datastromen in samenhang inzichtelijk maken, waardoor een compleet inzicht ontstaat in de performance van vestigingen en of medewerkers.

Via onze taak manager, kunnen verbeterpunten uit het Mystery Shopping bezoek direct omgezet worden in taken, die in het dashboard gevolgd en opgevolgd worden.

Waarom kiezen voor onze Mystery Shopping services?

  • Concrete inzichten in de beleving van de klant
  • Alle mogelijke customer journeys
  • Telefonisch, online en/of door middel van fysieke bezoeken op locatie
  • Programma’s worden op maat ontwikkeld
  • Landelijke dekking met professionele klantadviseurs
  • Directe feedback na afloop van het bezoek
  • Heldere online rapportage dashboards
  • Digitale opvolging op verbeteracties

Velen gingen je al voor!
&beyond verzorgt Mystery Shopping voor onder andere:

logobar

Wil je meer weten over onze Mystery Shopping programma’s?

Laat hieronder je gegevens achter. We nemen dan zo snel mogelijk contact op!