Mystery + Feedback &BEYOND
Direct commercieel resultaat door praktisch inzicht via Mystery shopping & feedback
Hoe realiseren we een betere conversie en een hoger bon- of factuur bedrag? Worden de commerciële protocollen op een klantgerichte manier uitgevoerd?
En, misschien nog wel belangrijker, voelt een klant een “warm” welkom, wordt er naar hem of haar geluisterd en worden de producten op een enthousiasmerende manier gepresenteerd? Dat wordt inzichtelijk door het bezoek van onze mystery shoppers.
Direct feedback op service
Wat gisteren en vandaag goed genoeg is zal dat morgen niet meer zijn, dus samen werken aan continue verbetering waarbij nieuwe collega’s de aandacht moeten krijgen die ze verdienen.
Daarom &beyond
[mk_tablet_slideshow images=”6534″ el_class=”tablet-slideshow-container no-zoom”]
Hoe werkt het?
Hoe werkt het?
- Tijdens een plenaire instructiebijeenkomst (ijkmeting) worden de meetnormen (uitstekend, goed, matig, onvoldoende) afgestemd met een voor u geselecteerd team van adviseurs;
- Door middel van mystery shopping beoordelen onze ervaren &beyond adviseurs per vestiging de interactie van de medewerkers met de klant;
- Vervolgens maken de adviseurs zich – in tegenstelling tot bij Mystery Visit – bekend bij de vestigingsmanager en winkelmedewerkers;
- Na bekendmaking houdt de adviseur een feedback gesprek met de vestigingsmanager, en voert een storecheck uit;
- Op basis van het winkelbezoek, het feedback gesprek en de storecheck, vult de adviseur online een rapport in op de tablet. Dit levert per vestiging een rapport op;
- Op basis van het totaal aan vestigingsrapportages, wordt een eindrapport opgesteld, waar duidelijk wordt wat wel goed gaat en wat beter kan.
Wat levert het op?
- Het persoonlijk contact tussen de mystery shopper en vestigingsmanager, waar actuele verbeterpunten worden aangekaart, stimuleert directe verbetering op winkelniveau;
- Inzicht in hoe klanten een bezoek aan uw vestiging(en) ervaren;
- Inzicht in aspecten die goed gaan en aspecten die beter kunnen;
- Inzicht in de performance van uw vestigingen (benchmark rapportages);
- Inzicht in top- en bottom vestigingen;
- Inzicht in de mate waarin uw organisatie bezig is met beter worden.
Wat kost het?
- Kosten afhankelijk van de duur van de meting (€100 per uur);
- Eenmalige kosten voor opzet vragenlijst;
- Vaste kosten per meetronde voor instructie/begeleiding van adviseurs voor analyse/rapportage.