Staat bij uw organisatie de klant op één? Weten uw medewerkers hoe uw klanten over uw organisatie praten met een vriend of vriendin? De NPS KLANT MONITOR laat u periodiek zien hoe klanten het contact met uw organisatie ervaren. Via een online vragenlijst worden klanten naar hun mening gevraagd over de kwaliteit van de dienstverlening. De resultaten worden in een dashboard getoond waarbij vestigingen, managers, en of medewerkers direct kunnen zien wat klanten van de dienstverlening vonden en hoe de beleving beter had gekund. Deze waardevolle klantfeedback kan direct omgezet worden in concrete acties om de klant beleving en als gevolg het resultaat te verbeteren. Het dashboard helpt om de effectiviteit van deze acties te monitoren en best practices te delen. Op deze manier draagt de NPS KLANTMONITOR bij aan een continue verbetering van de mind-set hoe de klant op één te zetten.
Hoe werkt het?
Wat kost het?
Hoe is de relatie met uw franchisenemers of partnerondernemingen? Dragen ze uw onderneming een warm hart toe en wordt er optimaal gepresteerd? De NPS RELATIE MONITOR laat u periodiek zien hoe partner ondernemingen de relatie met uw organisatie ervaren. Via een online vragenlijst worden partnerondernemingen naar hun mening gevraagd over de kwaliteit van de relatie met uw organisatie. De resultaten worden in een dashboard getoond waarbij direct inzichtelijk wordt hoe de relatie ervoor staat en op welke onderwerpen de relatie beter gemanaged kan worden. De NPS RELATIE MONITOR helpt om uw partners te binden en te behouden en samen het resultaat van de organisatie te verbeteren.
Hoe werkt het? (RELATIE Monitor)
Wat kost het?
Weten uw medewerkers hoe uw klanten over uw organisatie praten met een vriend of vriendin? De NPS App brengt medewerkers in direct contact met uw klanten. Met behulp van de App op een telefoon of tablet kunnen uw medewerkers in een paar minuten op een gestructureerde manier de klantbeleving in kaart brengen bij de klanten in uw vestiging. Medewerkers kunnen na een korte instructie door &beyond met behulp van de App klanten vragen naar hun mening over de kwaliteit van de dienstverlening. De resultaten zijn direct zichtbaar in het dashboard en bij extreme waarnemingen krijgt de manager een alert op zijn telefoon, zodat hij direct kan reageren.
Hoe werkt het? (NPS APP)
Wat kost het?